Nya julskivor

Som vanligt släpps det mycket nya julskivor såhär nära juletid, och här är en liten lista på dem jag lyckats hitta:

She & Him - A very She & Him Christmas
(finns på Spotify)



Carole King - A Christmas Carole
(Finns på Spotify)

Gunhild Carling - Jul Därhemma
(Släpps 6 november)


Justin Bieber - Under the Mistletoe
(Finns på Spotify)



Michael Bublé - Christmas
(Finns på Spotify)



Anders Ekborg - En Stilla Jul
(Släpps 23 november)

Svante Thuresson - En cool jul
(Släpps 23 november)


Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Jag är sååå nära att lyssna på Justin Biebers nya. Inte för att jag är nått fan av han, men för att jag verkligen gillade hans under the mistletoe! Tror den skivan kommer nötas i mitt hem :) Nåja, ska vänta liiiite till!

2011-11-06 » 14:30:18 URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: Madeleine W

Oj det var en hel del nya skivor som jag hade missat. Dock var det inga favoriter. Tyckte det var så många julskivor som släpptes förra året så jag hade nästan räknat med att det skulle bli ett sämre år i år. Så jag får helt enkelt nöja mig med att lyssna på förra årets favoriter=)

Ha en trevlig kväll!

2011-11-06 » 19:16:59 URL: http://minvitajul.blogspot.com
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Svar: Jo, Kalle Anka som visas på julafton finns att köpa. Vet dock inte vad den heter. Men jag tror att jag har sett den någon gång på CDON för 59 kronor :)

2011-11-06 » 19:56:09 URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: