Bildskön

Appropå inlägget om min önskelista en bit nedanför detta, där jag påstår att jag inte direkt har något jag önskar mig, kom på jag på att jag hade fel. Ack så fel! Bara det att det jag faktiskt önskar mig är så maffigt att jag aldrig skulle våga ge mig på att sätta upp det på någon lista. En riktigt bra systemkamera!

Klart jag vill ha en avancerad kamera jag kan gå runt och se proffsig ut med!

Klart jag vill kunna sluta ta gryniga bilder med mobilen, och istället ta bilder som man kan njuta av för klarheten, färgerna och det faktum att man faktiskt kan urskilja motivet!

Klart jag vill kunna stajla upp bloggen till nästa år med snyggare bilder, något jag själv vet gör en blogg roligare att läsa!

Klart jag vill kunna fånga alla fina stunder med vänner och familj, och ta härliga fotopromenader. Kanske till och med kunna få en vettig bild på min hund! (Den lille jäkeln vägrar sitta still!)

Klart jag även vill få lektioner av någon kunnig så att jag faktiskt ska kunna ta någon bild!

Såna här bilder vill jag ta! Sambons bild, tagen med lånad kamera såklart...

Så efter jul ska jag banne mig börja spara! Känner på mig att 2037 kommer bli året jag äntligen fått ihop till en riktigt bra kamera! Oj vilka snygga bilder jag ska ta på barnbarnen!

Kommentarer
Postat av: Therese Karlstadjul

Ja, 2037 kommer att bli ett riktigt pangår! :) Min sambo och jag har varsin systemkamera, jag har turen att ha en sambo med både pengar och ett stort fotointresse. :) Så jag förstår att du vill ha en bra kamera, det är jättekul! Hoppas att du spara ihop till en snart.

2011-12-22 » 07:50:30 URL: http://karlstadsjul.blogspot.com
Postat av: Lisas Jul

Systemare är bland det roligaste som finns :) plötsligt blir det kul att fota och datorn svämmar över av alla möjliga bilder man annars aldrig skulle ta. Fina minnen!



Sv; japp, jag kommer fortsätta plåga med snöbilder ;) men du ska se, den kommer när du minst anar det! Eller så flyttar du till högst upp i norr :D Snön finns!

2011-12-22 » 23:35:58 URL: http://lisasjul.webblogg.se/
Postat av: Falksonchristmas

Snygg bild!



Önskar dig en riktigt God Jul & Gott Nytt År!

2011-12-23 » 10:17:06 URL: http://falksonchristmas.cybersite.se
Postat av: Erica AKA Tomtens Dotter

Haha 2037 here we come!



Önskar dig och de dina en

Riktigt God Jul!



Kram

Erica

2011-12-24 » 10:02:44 URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: