Rusta


Har ni, liksom jag, gått och väntat på Rustas julutbud?
Kikat in på hemsidan allt som oftast för att se om kategorin JUL dykt
upp bland de i övrigt ganska ointressanta?

Nu har det ju äntligen kommit!
Tjatade med mig sambon på en noggrann genomgång av allting,
och hittade en hel del fint.

När vi sen igår åkte på besök till hemstaden (vi har familjen i Halmstad,
men bor i Skåne pga studier), åkte vi till Rusta det första vi gjorde.
Allt var inte framplockat än, men oavsett kändes det inte lika lockande
som på hemsidan.

Vi får väl se om det blir något köp därifrån, får kika igen när de tagit fram
hela sortimentet.
Här kommer i alla fall några av mina favoriter från hemsidan:


 


 

Vad lustigt det känns att blått och vitt dominerar färgerna här, jag som aldrig brukar använda blått i julinredningen!
Anledningen är helt enkelt den att jag tyckte de blå var finast med sitt mönster.
Visst kan blått vara jättefint till jul, men jag föredrar ändå mer klassiska färger såsom rött, grönt, vitt, silver och lite guld.
De gröna kulorna tyckte jag förresten var jättefina på hemsidan, men på riktigt var de inte alls lika fina i färgen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg ut som fina saker! ja rusta brukar ha fina julsaker varje år, ska bli kul att ta sig en tripp dit sen :)

2010-10-10 » 21:27:42 URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jodu, nu dröjjer det inte länge! Att se fram emot är ju så kul också, vi har allt framför oss :) SV; Pulka är kul! Vi måste köpa snöskyfflar, dom har gått sönder fullständigt och förra vintern var dom helt slutsålda :) Längtar efter att få skotta snö ;D Bra att förbereda & köpa hem inför vintern allt som måste finnas redan nu!

2010-10-11 » 11:54:19 URL: http://lisasjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: