Ingen jul på Ikea

Nu är det definitvt på tiden att uppdatera igen! :)
Igår åkte vi en sväng till Ikea när sambon kommit hem.
Jag hade sett i en annan blogg att de i hennes stad börjat sälja
julpyntet, så jag var väldigt taggad!
Men inget julpynt för mig, får hoppas de fått in det till nästa gång.
Det blev i alla fall ett skrivbord, kul!

En annan rolig sak är att dde börjat hyra ut 5 gamla filmer i en vecka
på Hemmakväll för bara 50 kronor.
Så vi passade på. Med hem följde 4 julfilmer och Star Trek-filmen.
Sambon ska väl få något. ;)

Så strax kommer en julfilmsrecension! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Ja, jag fick världens jullängtan och kände mig tvungen att ladda upp några bilder ;)



Jag skrev just om att IKEA ställt ut sina julprodukter i varuhusen, det är galet tidigt och galet bra! Hoppas att det kommit till "ditt" IKEA nästa gång :)

2010-10-05 » 16:55:04 URL: http://sannaschristmas.blogg.se/
Postat av: Tomtenissans Julblogg

Sv: Visst måste man sätta igång i tid med julpysslet, Panduro är ju kanon för inspiration

inför jul, dem hade massor roliga saker.

Tråkigt att inte erat Ikea har fått in julsakerna, dem har ju kommit upp på hemsidan iaf.



2010-10-05 » 18:25:15 URL: http://tomtenissansjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: