Favorit från Gekås 3


Vi har planerat in en sväng till gekås igen på fredag, lycka! :D
Kom på att jag inte kommer ha hunnit färdigt med favoriterna
från förra turen innan det är dags för nästa, haha!

Hur som helst, här kommer ännu en fin julsak :)



Den här sötnosen är som ni ser inte bara en dekoration, utan även burk
till förvaring. Tycker den lille nissen är så söt som håller upp sin mustasch ;)
Hade det varit för att den täckte synen hade jag känt igen mig, mitt långa tjocka
hår vill aldrig ligga där det ska :), men det ser ut som om tomteluvan redan sköter
det jobbet!
Perfekt till julkakor och julgodis :)


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

SV; Ja jag har en kille på 7 månader. Malte heter han, en liten dvärgschnauzer vsart/silver och världens unerbaraste! En liten valp åh vad mysigt!! Vad blir det för ras? Kille eller tjej, vad ska valpisen heta? Haha märks det att jag är ett hundfreak? ;)

2010-10-20 » 21:20:40 URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Axelina

Men åh vad söt!! Shit, ska du dit igen?? Tänk på mig då din lilla lyckost när du är där! Är min högsta önskan att åka dit och julhandla!



Sv: Jag tror det blir en lövsniffardag imorn faktiskt, måste ju hitta dom små underbaringarna! Lilla vovven, jag längtar skitmycket, och gör du det också kommer det inte kännas som lång tid, det vill jag lova:D

Jaa, är det inte jul på julkalendern så bojkottar jag den!

Haha, långt igen... förlåt!

2010-10-20 » 23:42:44 URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: