Fasen också!


Gissa om jag lyckades missa julkalendern igen!
Det blir till att få se den på datorn istället.
Inget fel på det, men inte lika mysigt.
Imorn är det jag som går upp tidigt!
...Eller ser den på kvällen istället. Men se den ska jag! :)

Det som uppehöll mig den här gången var ett pyssel jag gör
varje jul. För några år sedan köpte jag en julkalender i
form av en jultomte i trä till min sambo. Varje år så fyller
jag de små lådorna med lite av hans favoritgodis och ett
pappershjärta på vilket jag skrivit en komplimang.
Han blir lika glad varje år, och jag får känna mig snäll :)
I år ändrade jag dock lite på det. Istället för att skriva en
komplimang för varje dag skrev jag ett litet brev, klippte
upp det ord för ord, och delade upp orden i lådorna.
När han fått ihop alla är tanken att han ska pussla ihop brevet.
Om han orkar då, vill säga ;)


Kommentarer
Postat av: Axelina

Så gulligt!! Väldigt rolig idé, vem skulle inte gilla det?:D

2010-12-02 » 10:00:05 URL: http://ourchristmas.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Åh, så kärt! Jag kör bara på godis i Helges julkalender. Nästa år ska jag köra på din idé med ett pusselbrev. det gillade jag skarpt.

Men han har en julstrumpa som han får småpaket i på morgonen. :-)

2010-12-02 » 21:04:48 URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: