1:a december!


Äntligen har vi kommit in i december månad!
Härligt, eller hur? :)

Jag har inte vågat mig in på er andras bloggar än idag,
och tror jag väntar lite till. Missade nämligen julkalendern
imorse, och jag misstänker att de flesta av er hunnit skriva
om den. Eller, missade och missade, jag hade allt en chans.
Tydligen blev jag väckt i lagom tid av en sambo som hoppades
på julmys, men inte orkade jag med det. Slocknade direkt igen.
Så ikväll ska jag sitta bänkad! :)

Sen sist har det förresten hunnits med både ett besök på Gekås
och ett på Wapnös Julmarknad i Halmstad.
Otroligt mysigt, även om det blir lite krångligare när man måste
ta med vovven. Kan fota och visa sedan vad jag köpte där :)



Wapnö slott i vinterskrud. Bild från Google


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha ja, alla har skrivit om den, men ingen har berättat vad som hände eller så, bara allmänna recensioner. :)

2010-12-01 » 14:05:07 URL: http://goteborgsjul.blogspot.com
Postat av: Axelina

Hahhaha, jag har inte avslöjat något iaf:D Se den ikväll, den var faktiskt bra!:)



VA?! Gekås igen?! Jag dör snart, vill så gärna dit.. Hoppas vovven mår bra!

2010-12-01 » 15:07:21 URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: