Liten kvällsuppdatering

Hej!
Nu sitter jag hemma hos min svåger (sambos bror, det blir väl svåger? Hmm...) i Göteborg. Uppdateringen och kommenterandet hos er andra med julbloggar har blivit lite lidande de senaste dagarna. Extra mycket jobb och umgänge med släkt och vänner har kommit ivägen lite grann. Men det får vi ta igen under veckan sen!
På vägen upp mot Gbg hade det redan hunnit bli mörkt (sambon och jag är aldrig särskilt snabba på att komma iväg), och belysningen från trafiken tyckte jag såg riktigt julig ut där jag satt nerbäddad under ett täcke i bilen. Mysigt! Tänk att det inte ens är en månad kvar till första advent!

Bild

Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se

Ja verkligen! Funderar på att åka dit imorrn (lördag) ;) Okej! :)

2011-10-29 » 01:16:59 URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Svar: Jo men visst var den fin? Jag köpte allting på ett ställe som heter Thuns. Lite Ullared-aktig butik som ligger utanför Uppsala :) Men jag skulle kunna tänka mig att den lådan kommer dyka upp i den flesta inredningsbutiker så håll ögonen öppna!

2011-10-29 » 06:08:01 URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: