Årets önskelista

Vanligtvis brukar jag ha himla svårt att komma på vad jag ska önska mig. Istället kommer jag på en massa grejer jag vill ge till andra.
 
Men inte i år, banne mig!
 
Har suttit och letat klappar till sambo, familj och vänner, men hittar bara saker till miiiiiig. Beklagade mig till en kompis och fick ett tips på hur jag borde göra: 

Kan du inte ge en massa lappar: "Som gåva till dig, gav jag mig den här saken, med dig i tanken. gåvan du får av mig är tacksamhet! Tack! Tack för att du ger mig den här chansen att få ge mig själv den här saken.

Vad tror ni? ;) Hade det funkat?

 

Och vad önskar ni er i år? :)

 

Här kommer min, väldigt preliminära, lista:

 

Upplevelser

 

 

Lau-skiva

 

 

Plattång

 

 

Kul bok, läskig bok

 

 

Catching fire på bluray

 

 

Inredning 

 

 

Adidasparfym, fizzy energy

 

 

Tessdag

 

 

Fyrklövern disney jul

 

 

Det nya, eller annat, sherlock holmes-spel

 


Kommentarer
Postat av: Victoria

En dag i Ullared måste ju vara bland de bättre man kan få i julklapp

2014-11-06 » 09:54:37 URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Jag är så sen i år och har inte gjort någon önskelista ännu och inte ens börjat köpa julklappar. Det är inte alls likt mig men nu längtar jag efter att sätta fart!

Sv: jag jobbar som specialpedagog inom särskolan.

2014-11-10 » 11:12:22 URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: