Årets julfilm på bio(?)






Kylan och mörkret som kommer med vintern tycker jag är en perfekt
ursäkt att gå på bio och käka sin vikt i godis. Och vad kan passa bättre
i juletid än en biofilm i julestil?
Arthur och julklappsruschen 3D har premiär den 2:a december.

Text från SF, där ni även kan se trailer för filmen.

Man får ju inte ut så mycket av själva trailern, eller texten, om hur filmen faktiskt kommer vara. Men jag tycker ändå det verkar lovande. Stilen är charmig och jag tycker om typen av animation. Sen älskar jag Bill Nighy (Harry Potter 7, Del 1, och Love Actually) och Jim Broadbent (Harry Potter 6 & 7, Bridget Jones Dagbok), som lånat ut sina röster. Men vem lurar jag? Även om den verkade skräp skulle jag nog se den. Jul på bio!!!
Återkommer antagligen med recension ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker att den verklar jätte mysig och bra! Jag älsakr ju verkligen bio så denna ska jag verkligen gå och se! Tack för tipset :)

2011-10-18 » 18:39:36 URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: