Ressugen


Nu när skolan sätter igång igen och hösten börjar komma, känner man sig plötsligt mycket närmare julen. Eller är det bara jag? Längtan efter julen börjar i alla fall krypa på mig nu, men jag ska försöka att inte ta ut det för mycket i förskott! Sugen på att resa är jag också, och en weekend i London runt jul hade inte varit helt fel.
Har kikat runt efter resor och hittat riktigt bra priser, så vi får se om det blir till att leva på nudlar några månader framöver... Inte mig emot, nudlar är gött ;)

Hyde Park i London ska tydligen ha ett Winter Wonderland nu i vinter, som jag tycker ser helt magiskt ut.



Källa

Sen är ju Harrods vid jul aldrig fel det heller. De ska tydligen ha en julparad innan öppningen av sin julgrotta.

Källa


Källa

En annan sak jag gärna skulle vilja passa på att uppleva om man ändå är i London är att gå på nån musikal.
Känns som det hör till, men den enda föreställning jag har varit på är komikern Ed Byrnes uppträdande. Dock otroligt kul!

Christmas with the Rat Pack Slava's Snowshow The Snowman
Källa

Här är de jag kunde hitta om man skulle fortsätta på temat juligt när man ändå är igång. Och det ska man ju.

Källa

En annan musikal som verkar klart sevärd var den här. Men av någon anledning försökte sambon hålla fast mina händer så de inte nådde tangentbordet när jag skulle beställa biljetter. Konstigt.

Om det är någon som vet något annat som bara måste göras i London (gärna jul- eller nakenrelaterat, men jag är inte så knusslig ;D), så tipsa gärna!

Kommentarer
Postat av: Lisas Vinterland

Jag funderar också på en resa dit :) Men inte alls säkert det blir av... det verkar vara julstaden nr1!

2011-08-30 » 15:32:43 URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: Victorias Jul

Åh vilka fina bilder. Jag skulle inte tacka nej till en londonresa

2011-09-13 » 17:13:07 URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: