Ännu en julkalender...

Nu börjar det kanske bli lite tjatigt, men när vi ändå är igång så:
Landskrona (min hemstad nu under studietiden), ska tydligen börja filma sin egen julkalender. Den kommer inte ha premiär förrän vid jul 2012, men ska börja spelas in nu i september. På 24dagar.se kan man läsa mer, och där står även om hur de söker skådespelare, både proffs och amatörer, till rollerna. Det skulle allt vara något för julgalna mig, va? Men en större roll hade jag varken haft talangen eller nerverna för, men kanske någon liten statistroll? I så fall lovar jag att vinka frenetiskt mot kameran så ni vet att det är jag ;)
24 dagar kommer sändas på webben och eventuellt även i lokaltv.

Kommentarer
Postat av: Jessica

SÖK!!!! Det är ju superkul =)

2011-09-07 » 15:57:04 URL: http://julilaloland..blogspot.com
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Klart du ska söka!

2011-09-13 » 20:57:13 URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: