H&M's Jul

Nu har H&M släppt sin julkollektion, Winter Holiday. I den ingår fyra väldigt olika stilar - Modern Traditional, Frosted White, Sparkling Glamour och Cartoon Cool. Roligt med så mycket blandat, här borde verkligen finnas något för alla!
Här kommer korta beskrivningar av de olika stilarna, tagna från hemsidan:

Modern Traditional




En industriell stil inspirerar i vinterns inredning med patina. Rött och natur förenas på skönt tvättat linne. Vintagetryck och varma trätoner skapar en ombonad men modern känsla.

Frosted White


Skapa vinterns romantiska inredning i frostigt vitt. Skimrande paljetter och blänkande silvertoner framhäver interiören full av magi. Spets förhöjer känslan av vintage.

Sparkling Glamour


I vinter vill vi skapa en stilren inredning inspirerad av party. Mörkt lila nyanser, skarpt svart och skimrande guld skapar kontraster i den glamorösa looken.

Cartoon Cool


Rött, svart och prickigt möts i vinterns lekfulla inredning. Glada retrotryck skapar en skön stämning tillsammans med humoristiska detaljer.



Den stil jag tycker bäst om är helt klart Modern Traditional! Eftersom den lite mer lantliga, rustika inredningen verkligen faller mig i smaken, tycker jag att de här bilderna är jättehärliga:






Och här kommer mina favoriter:




Kommentarer
Postat av: Amandas jul

Det var verkligen mycket fint! Jag tror jag gillar frosted white mest, men allting tilltalade mig faktiskt :)

2011-11-03 » 10:26:17 URL: http://amandasjul.blogg.se/
Postat av: Jojjjjohs.se

Tack!! En Canon Digital IXUS 80IS ;)

2011-11-03 » 12:58:11 URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: Victorias Jul

Jag gillade modern tradional mest.

2011-11-03 » 17:28:19 URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: