Ellos

Vad tycker ni om Ellos julsaker i år?
Själv tycker jag alltid att man hittar fina saker,
och i år fick det bli en lampa och ett par kuddfodral.


Den här granlampan fick vi hem i förra veckan, och den är
verkligen jättefin! Ser så mycket fram emot att sätta fram den fram
emot jul! :)


Även två av dessa kuddfodral ska flytta hem till oss.
De fanns inte inne när vi beställde dem, tror jag, så de
kommer nån gång närmare jul. Riktigt fina och juliga är de
i alla fall! Ska nog få pryda sin plats på sängen sen tror jag :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin lampa!! Och kudden också. Man vill ju helst beställa hem hela affären då julsakerna kommer! Är dock nöjd med det jag beställt och fått hem, det är så grymt skojj att få premiärpynta med NYA julsaker :) jihoo låt tiden rinna fort.

2010-10-14 » 14:05:22 URL: http://lisasjul.blogg.se/
Postat av: Axelina

Jag vågar knappt gå in på såna sidor och kolla, jag blir helt galen och vill ha allt! Riktigt farligt! Men dina saker var skitfina! Åh, vad jag längtar nu!

2010-10-14 » 15:53:49 URL: http://ourchristmas.blogg.se/
Postat av: Ellen

Kudden var super fin!! Ååh den vill jag ha :)



SV: Jag skulle vänta i år, hade jag bestämmt! Men så skickade min kusin en lista med en massa jullåtar så då gick det inte...

Och nu när jag har börjat är det omöjligt att sluta hahah !

2010-10-14 » 19:48:14 URL: http://ourchristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: